PWN wprowadza animowane okładki książek

Z początkiem roku PWN zaprezentowała nowość na polskim rynku wydawniczym, jaką niewątpliwie są animowane okładki książek. To nietypowe rozwiązanie ma przyciągnąć uwagę i zainteresować czytelników premierowymi tytułami wydawcy.
Bez wątpienia animowane okładki przykuwają uwagę i wzbudzają zaciekawienie odbiorcy Co istotne, pomysłowe oraz nietypowe animacje mogą być chętniej udostępniane przez internautów i tym samym zyskać na popularności w sieci. W ten sposób PWN chce skorzystać ze specyfiki Sieci i skorzystać z tzw. reklamy szeptanej. To narzędzie, służące głównie promocji książek, jest już z powodzeniem wykorzystywane przez wydawców zagranicznych. Polskie wydawnictwa również sięgają po nowe rozwiązanie – PWN zaprezentował właśnie animowane okładki dla dwóch tytułów, które mają swoje premiery w lutym 2015: Hardkorowy romans. Pięćdziesiąt twarzy Greya, bestsellery i społeczeństwo oraz Ostatni bus do Coffeeville.

Animacje – po kliknięciu na obrazek.

Animowana okładka PWN 1
Henderson J.Paul, Ostatni bus do Coffeeville

Animowana okładka PWN 2
Eva Illouz, Hardkorowy romans. Pięćdziesiąt twarzy Greya, bestsellery i społeczeństwo

Na Zachodzie rynek jest już na tyle rozwinięty, że zainteresowanym polecam na ebookfriendly.com subiektywny wybór najciekawszych animowanych okładek.