“1 euro to majątek–Pluszaki dla edukacji”

ColourCheck: Proof ,peter hamlin4 listopada rozpocznie się kolejna, dziesiąta już edycja kampanii IKEA “1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, która potrwa do 29 grudnia 2012 roku. Za każdą kupioną w tym czasie w sklepach firmy pluszową maskotkę lub książeczkę dla dzieci, IKEA Foundation przekaże 1 euro na programy edukacyjne prowadzone na całym świecie przez organizacje UNICEF i Save the Children.

W ramach ubiegłorocznej edycji IKEA Foundation zebrała rekordową sumę 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Polacy mogą dodatkowo wesprzeć dzieci pozostające pod opieką lokalnych organizacji, takich jak szpitale, rodziny zastępcze czy fundacje i towarzystwa wspierające dzieci oraz rodziny, wrzucając kupione pluszaki do specjalnych pojemników w sklepach IKEA.

Baza zdjęć z nowościami IKEA znajduje się pod adresem: http://ikea-pr.k2.pl

W przypadku braku dostępu prosimy wysłać e-mail na adres: poczta@small-studio.pl