„STUDENCKO–Nowy żak na mieście”
Już niedługo zacznie działać nowa platforma, dzięki której będzie można łatwiej odnaleźć się w mieście i na uczeni. To nie tylko zbiór informacji o tym, co dzieje się w mieście i jak się po nim poruszać, jaka jest organizacja uczelni, jak przetrwać w czasie sesji, co to są kolokwia oraz czym różnią się od kartkówek itp. System ten skierowany jest przede wszystkim do studentów (nie tylko z pierwszego roku, ale także dla tych ze starszych roczników). Dzięki niemu można stworzyć fora dla poszczególnych grup studentów, np. z tego samego kierunku, roku… i wiele innych możliwości.
Studenci, korzystając z portalu STUDENCKO, będą mieli łatwiejszy dostęp do materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych tworzonych przez samych użytkowników, co pozytywnie wpłynie na organizację roku studenckiego oraz efektywność nauki. Ponadto każdy rok będzie miał swoje forum, na którym umożliwi się studentom przeprowadzanie dyskusji oraz umieszczanie informacji na tablicy ogłoszeń – użytkownicy poinformują innych o terminach kolokwiów, imprezach, odwołanych zajęciach itp. Oprócz tego w serwisie administrator danego roku (np. starosta) będzie mógł stworzyć plany zajęć poszczególnych grup oraz harmonogram sesji, co ułatwi studentom rozplanowanie czasu nauki. Użytkownikom udostępni się tablicę e-ogłoszeń, na której studenci, jak i nie-studenci będą mieć możliwość zamieszczania informacji na temat pracy, praktyk studenckich, sprzedaży książek oraz innych materiałów dydaktycznych. W serwisie będą mogli zarejestrować się również prowadzący zajęcia, co ułatwi kontakt w relacji dydaktyk–żak. Studencko, dzięki wielu dodatkowym funkcjom oraz intuicyjnemu interfejsowi, zastąpi aktualnie
i popularne e-maile grupowe.
Akcja promocyjna nowej platformy przewidziana jest na czas przed sesją letnią roku akademickiego 2011/2012.
25 maja o godzinie 21:00 we wrocławskim Klubie Alibi na ul. Grunwaldzkiej 67 odbędzie się impreza
pt.: „STUDENCKO – Nowy żak na mieście!”. Wydarzenie jest kontynuacją cyklu imprez promujących nową markę STUDENCKO. Idea promocji to zarówno szerzenie misji marki, jak i integracja przyszłych użytkowników.
Na wrocławskich żaków czeka mnóstwo atrakcji: zabawne konkursy, w których studenci będą mogli wykazać się swoją kreatywnością i nietuzinkowym sposobem myślenia oraz losowanie, w którym będzie można wygrać zestawy prawdziwego studenta. Dla pierwszych 200 osób czekają super gadżety. Na hasło: „STUDENCKO” żaki wchodzą do klubu za darmo.